Gry

Stabilność Cyberpunk 2077 jest satysfakcjonująca. Zgadnijcie, kto tak mówi

przeczytasz w 2 min.

Cyberpunk 2077 otrzymał już naprawdę sporo poprawek. Dyskusje o stabilności i jakości gry nadal trwają, ale zdaniem CD Projekt można być już zadowolonym.

CD Projekt chwali stabilność Cyberpunk 2077

Najświeższa aktualizacja Cyberpunk 2077 pojawiła się kilka dni temu, ale można być pewnym, że pojawią się kolejne. Podczas konferencji na GPW Innovation Day, potwierdził to także Adam Kiciński. Jednocześnie prezes CD Projekt stwierdził, iż obecnie stabilność Cyberpunk 2077 jest satysfakcjonująca.

„Cały czas pracujemy nad nowymi patchami. Dotychczasowe patche były skupione na poprawie stabilności gry. Osiągnęliśmy już satysfakcjonujący poziom w tym zakresie. Pracowaliśmy też nad generalną wydajnością, z tego też jesteśmy dość zadowoleni. Oczywiście usuwaliśmy też błędy i glitche i to będziemy dalej czynić.”

Ogólnie CD Projekt daje pracę ponad 600 osobom zajmującym się produkcją gier. Spora część z nich (chociaż konkretnej liczby nie podano) cały czas skupia się właśnie na Cyberpunk 2077. Chodzi nie tylko o aktualizacje, ale również o dodatki i zapowiadaną od dawna wersję na konsole Xbox Series X, Xbox Series S i PlayStation 5.

Microsoft nie chce już zwrotów Cyberpunk 2077

Nie tak dawno CD Projekt zaprezentował wykres stabilności Cyberpunk 2077. Wprawdzie nie każdy musi zgadzać się z przedstawicielami polskiej spółki, ale działania Sony i Microsoft zdają się potwierdzać tezę, że z grą jest lepiej. Powróciła do sklepu PlayStation Store, Microsoft też ogłosił ważną decyzję. Wprawdzie nigdy nie wycofał Cyberpunk 2077 ze swojego sklepu, ale znacząco uprościł politykę zwrotów. Na początku lipca wracają jednak stare zasady. Lub jak kto woli te, z jakimi mamy do czynienia przy innych grach.

„Zespół CD PROJEKT RED nieustannie pracuje nad ulepszaniem środowiska gry Cyberpunk 2077 dla graczy Xbox i stale przygotowuje wiele aktualizacji. Ze względu na te aktualizacje, 6 lipca br. firma Microsoft powróci do zasad zwrotu kosztów za gry cyfrowe dla wszystkich zakupów dot. Cyberpunk 2077.”

Cyberpunk 2077 Xbox

Źródło: biznes.pap, xbox, Digital Foundry

Komentarze

13
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    BariGT
    4
    To ten sam typ co zezwolił na wydanie wersji beta gry na którą hype kręcono od kilku lat? To co miał powiedziec? XD XD
    • avatar
      kitamo
      2
      a już myslalem ze stwierdził tak Boniek bo on od to od wczoraj takie kotlety wali w swoich wypowiedziach ze bym sie nie zdziwił.
      • avatar
        zack24
        1
        Tytuł godny redaktora Maziarza.
        No ale skoro Kicińśki stwierdził, że jest ok, to tylko się cieszyć :)
        • avatar
          szymcio30
          0
          Z wydajności sa...dość zadowoleni? Nie no kon by się uśmiał bo nawet RTX 3090 na max detalach bez efektów RT z wielkim bólem pokazuje średnio 45 fps w 4K bez włączonego DLSS. Bez problemu znajda się lokacje gdzie fps spadnie poniżej 40. Brawo
          • avatar
            Diuran
            -1
            Ten adam to debil, gra z tyloma bledami i brakującymi rzeczami że masakra ale że ledwo grę można przejść to już grywalna dla niego ehh niech ktoś go połamie na ulicy za to.
            • avatar
              bankaigoku
              -5
              Ile oni musieli mocy przerobowej zmarnować na ten twór dedykowany poprzednim generacjom konsol, to się w głowie nie mieści. Tytuł niegrywalny, praca zmarnowana, klienci niezadowoleni i zwracający produkt, a teraz producenci próbują to łatać i udawać, że jest miodzio. Ale tak to jest, jak się było pazernym na kasę.